Deletedmom_58 niye yanlış anlayalım kuzum halini anlatmak niye yanlış anlaşılsın, öyle artık gerçekten geçim çok zor kıyafet almak BİLE lüks oldu, millet kıt kanaat karnını doyurup faturalarını öderse o ayı kendisine kar sayıyor, 80’ler Türkiye’sini yaşıyoruz 😏 neyse o konulara çok girmeyeyim 😒neye göre seçiyorlar aşka anlamıyorum alan yüzlerce insan var pandomim yardımı da böyle olmuştu ihtiyacı olanlar bakakalmış, olmayanlar parayı cebine indirmişti 😠büyükşehirde yaşayanlar için extra extra zor yine küçük şehirde ulaşım sıkıntısı yok.. ne diyelim bakalım bizi daha nasıl günler bekliyor hayırlısı olsun inşallah.. rabbim size de kolaylık versin kuzum, hepimize geçim sıkıntısı yaşatmasın, çocuklarımıza iyi birer gelecek hazırlayabilelim 🙏🏻