GULCE02 eşimin üzerinde ev var ve eşim asgari ücret şeklinde çalışıyor 1 yaşında oğlum var evimi ayırıyorum bir eşya aldığımız yok nasıl alacağız diye kara kara düşünüyoruz kimsenin yardım ettiği de yok 6 drfa sosyal başvurusunu yapıyorum kimsenin kabul ettiği yok