Elifffinnn10 Acemianne2807 çıtır çıtır yapıyor evet ama tadı kızartma gibi değil de fırında yapılmış gibi oluyor sürekli kullanırım derseniz alın tabi ama ben pek beğenmiyorum
Kuzeymommms Momonlyn zeytin yağı seviyorsanız havuç kızartın zeytin yağıyla üzerine yoğurttt tadı mükemmel oluyor normalde havuç tarator yaparım ama böylesi harika oluyor 😋
3yasakadarsifirekran Acemianne2807 Philips aldım benim çok işime yarıyor oğlum balık, köfte tavuk hep airfryda yapıyorum iyi ki almışım .
3erkeklihayat Kuzeymommms meyveyi 5-6 saatte kurutuyormus çok düşük sıcaklıkta..vazgeçtik biz kurutmaktan.. Xiaomi bizimkisi..ama diğer herşeyi yapıyorum..yumurta hasliyorum susuz ,daha ötesi vsr mı🤣
Kuzeymommms 3erkeklihayat evettt çok uzun süre domates falan mı kurutsam diyorum denemek için 😂 farklı bir marka yoğurt mayalama makinem var oda 8 saatte mayalıyor elektrik faturasında pek fark göremedim ben 45 derecede mayalıyor yani çok fatura gelmez diye umut ediyorum 😂😂
Dilaylaa Ya ben almadım çünkü evde beş kişiyiz fırıni da çok kullanıyoruz ama fırında yemek yapıyoruz bazen iki tepsi dolu dolu 😅 o bize asla yetmezdi gidip.baktim biraz . Sureleride çok fark etmiyor fırın ile . 🤷
Seden Gecenlerde Philips aldım bugün mantar ve patates kızartması yaptim ve ben sevdim açıkçası, 3 kişilik bi aileyiz ben xxl aldim küçücük seyler icin firin çalıştırmaktansa bu cok mantıklı bana göre. Ama elzem mi hayir
PPrensannesiiii Ben de aldım markası yasomi iyiki almışım. Ben hiç karıştırmıyorum attığım şeyleri gayet de güzel pişiriyor. Patates bence tavada yapılandan daha lezzetli tavuk balık patlıcan kabak pizza denedim enfes oldu. Bu arada ben bütün kızarttığım şeyleri bi güzel baharatlıyorum köfte baharatı da koyuyorum ondan belki lezzetli oluyordur. Bu marka buharda da pişiriyor ben daha çok airfryer modunu kullanıyorum.
Busranehirmila Acemianne2807 valla bilmiyorum ama benim kadar memnun kalan olmamıştır herhalde xiomi kullanıyoruz biz. Aldığımızdan beri herşeyimiz oldu 😂 bugün mesela et aldık hemen onda yaptık bide yanına patates yaptık yine onda. Tavuk şiş yapıyoruz hemde 9-10 dk da oluyor yumuşacık. Ben mesela pilav yapıyorum eşimin gelmesine yakın o da gelip hemen şişleri hazırlıyor hop 10 dk sonra yemekteyiz 😂 o olunca etleri hep eşim yapmaya başladı bugün ben yemek yapmadım mesela 😂 biz 1 seneyi geçti alalı yani uzun zamandır kullanıyorum aşırı aşırı memnunum. Fırında yaptığım herşeyi onda yapıyorum artık. Fırın neredeyse hiç açmıyorum.
dunyaharikasi Acemianne2807 Philips xxl kullanıyorum ve herşeyim oldu diyebilirim. gerekli malzemelerini alırsanız sulu yemeğinden, çöp şişine, pilavından kekine herşeyi yapabilirsiniz. Sadece patates kızartmıyor yani
Dilek_66 MinikKoalam11 ben de memmun kalmadım xiamia kullandım bir kez patates kizarttik 3.5 lt olani ama iade alirlar mi aceba
MinikKoalam11 Dilek_66 bilmiyorum ben karacanın almıştım bi kez denedim memnun kalmadım dedim iade aldılar