Valla ben seviyorum arkadaş. Geçen gün hızlı bi şekilde paçanga böreği yaptım fırınımıda çok seviyorum herşeyi güzel pişirir ama ısınma süresini bekleyecek vaktim yoktu. Ondan önce dört silikon kaba kek yaptım dört silikon kap için fırın çalıştıramazdım. İki sufle yapcam diye fırın çalıştıramazdım. Kestane yaptık sobada pişmişin aynısı. İki güveç sığıyo içine fırın yemeği yapıyom şipşak. Airfray zamandan ve elektrikten tasarruf eder başka bi numarası yok.ben gibi Şipşakçıların işi