Deletedmom_71 ay bilmiyorumki var öı burda başka merkezi biraz ilerimde kuzenim oturuyor o normal doğalgaz😬valla zorluğu da var grupta sürekli kavga ediyorlar kimi çok geliyor gündüz yanmasın diyor kimi benim çocuğum bar diyor kimi üşüyen battaniyeyle otursun diyor 😂 bazen gündüz hiç yakmıyor yöneticinin başını yiyorlar soğuk oluyor anneme gidiyorum yani senin elinde olmaması kötü nir durum 😬 ama diğer türlü çok avantajlı 💐 bu arada hangi mahalledeydim sen