Hilal-95 Adhgftjk oğlum odası 21 22 derece 2 tog içerisine zıbın giydiriyorum sadece eğer cok soğuk hissedersem ince bi pijama göğüsü ve ensesine bakıyorum ona göre giydiriyorm
aydangok Adhgftjk bizim gece oda 21-23 derece arası oluyor. Ben body üzerine pijama takımı üzerine 0.5 tog tulum giydiriyorum.
Yigitefeannesi Adhgftjk valla benim ateşli bebem bi zıbın bir taytla yatıyor üstelik hava da soğuk 🥲 ama ev sıcak 22-24 bazen 25 derece diye herhalde ama ben normalde 1.0 tog tulumun içerisinde uzun kol zıbın giydiriyordum terliyordu kısa kol giydirdim yine terledi bi ara ben çok üşüyordum bir hafta 2.5 tog giydirdim bas bas bağırdı yatmadı şimdi o da rahat ben de rahatım 😬
Polannem baykuskiz_ çok sıcak olmaz mı uzun kollu zıbınla 🤔 Ev 22-23derece 1.6 tog aldım kolsuz zıbınla kullanırım diye düşünüyorum
Polannem Bende 1.6 tog aldım henüz kullanmadım. Oda 22-23 derece oluyor içine çıtçıtlı zıbın giydirip kullanabiliriz diye düşünüyorum.
baykuskiz_ Polannem denedim ilk gun terlemediler oyle yatiriyorum normalde 1.6da vardi onu da zibin ve pijamayla uyutuyordum 😁
Fts-kml Pijamasının üstüne giydiriyorum 2,5 tog. LCW den almıştım. 2 aydır öyle kullanıyorum. Yanlış mı yapıyorum? Tek zıbınla üşümez mi? Terlemiyor hiç. 21 -22 derece sıcaklık yatak odasında
minikkusuuummm- Fts-kml galiba bebeğe göre degisiyor. Yani benim kızım cok terler ve asla uyumaz bu sekilde. Sadece çıtçıtlı atlet üstüne uyku tulumu giydiriyorum.
-Mucizem Fts-kml ben de LCW den aldim oda 22-23 arası tek zibinla yatırıyorum fazla bile geliyor sanki ya
MMommyy 2.5 tog uzun kollu zibin ve ince alt ust giydiriyorum 19-20 derece terlemiyor usumuyordur da herhalde
Deletedmom_71 Yigitefeannesi bende aynı şehirdeyim seninle bende uyku tulumu giydirmiyorum uzun kollu zibin alt ve üst giydiriyorum 21 21.5 derece arasi oluyor ev hep daha rahat uyuyor böyle 😄
Yigitefeannesi Deletedmom_71 djdj valla bacım ben üşüyor sanıyordum malum bozkır ama öyle terliyordu yıldım elinden ya dedim napıyorsan yap tek uzun kollu zıbın ve altla yatıyor 😂
Deletedmom_71 Yigitefeannesi ahaha bozkır işlemiyor bizim bebelere 😄😄 bu hafta daha fa soğur hava sanki bi kat daha çekersin sende benm gibi gibime geliyor 😄