nazli-06 Ne bileyim googlede öyle yazınca korktum otizm testi yaptım ellerini dikkatli izliyor mu yazıyordu ordada , testtede bı psikytri görmesi lazım yazdı, başka çocuklarla öyle iletişim sıkıntısı yok biri gelince çok seviniyor oyun yapıyor ama oyuncağına eklensin kıyamet kopuyor bı dha muhatap olmuyor , oyuncaklarla da şöyle hem diziyor hem sağını solunu tekerleklerini iceliyor çıkarıyor bazende sürüyor kaza yaptiriyor , birde şu var küçük parcalari ağzına atıyor para filan bırakamıyorum yanında atar hemen ağzına