32 aylık konuşması bazen anlaşılıyor bazen anlaşılmıyor basit şeyleri anlatabiliyor Anne nanane gidleim veya baba gel mama yiyilim gibi ama televizyona ti diyor başlarını söylüyor sadece o yüzden söyledikleri anlaşılmıyor yada agzinda geveliyor lafları ama beni en çok düşündüren parmaklarını izliyor en çokta uyuyacagi zaman parmaklarini üst üstte koyuyor ve hür dikkat izliyor biri gelince veya müzik çalınca kendi etrafnda dönüyor , parkta çocukların yanına gidiyor ama uzun süre oynayamiyor sürekli koşturuyor parmakla istefgini gosteirir , dediklerimi anlar , komutlari alır , kizcagim birşey yaptysa beni güldürmeye çalışır , konuşurken mimiklerini çok kullanır , aisri hırçın ve inat aglayatak her istediğini yaptırmaya çalışıyor . Akşam Google parmaklarını izleme diye yazdım tek çıkan otizm oldu kafayı yicem akşamdan bu yana ruhum daralıyor , Dr randevusu ayın 8 önde 10 gün var dha naparim nasıl geçer günler bilmiyorm çok korkuyorm
Ama akrabalarımız da tabiri caizse sam seytani çocuk der hemen herşeyi anlar mesela ondan gizli kaçmaya kalkayim anlar kapinin önüne geçer , aktivite kitapları aldım onların yüzüne bakmaz ama renklerden sadece maviyi biliyor sayı olarakta sadece bir iki o kdr bişey ogretemiyorm ilgilenmiyor , anca saklambaç yakalanbac svedigi oyunlar onlar , var mı yok mu bilmiyorm ama ruhum sanki cikcak öyle bı sıkıntı çöktü içime geceden bu yanaa 😳