Kbralmila Mamadus çift yön kullanıyorum yenidoğan yastığı var bebeğim 40 günlük kısa süreli kullanıyorum ve ikinci el aldım çok memnunum
Rumeysilam Sedabaysal Mamadus baby bizimki, bir kere kullandım sadece. Bizim ihtiyacımız hiç olmadı hep araba kullandık. Çokta kaliteli her yönüyle. İkinciel düşünürseniz satabilirim 😅
Yarenventolin Sedabaysal babalinbaby 360 kullanıyorum çok memnunum yeni doğan aparatı vardı ilk 3 ay yastıkla kullandık şimdide normal kullanıyoruz yastıksız çok memnunum dolaptan 2.el aldım
Sedabaysal Teşekkür ediyorum beneğim 2 aylık söylediğiniz markaları araştırıp sonrasında alcam çok sağolun ☺️