Lykiavvv 2defa gittim kist falan var sanırım ondan olmuyorum diye gittiim hiç birşey yok bu yasadgn normal durum emziren annelerin bazılarında 1yil gelmeye biliyor bu süre dahada fazla olabiliyormuş ama 1yildan sonrası ilaç tawsiyesi yapıyorlarmış banada icebilirsin dedi ama az daha beklemeni öneririm dedi bnde çok az daha bekliyorum