Tazeanne109 Doğumdan 6 ay sonra ilk adetimi oldum. Eski düzene göre ikinci adetim 3 gün gecikti Bu adetim 5 gün gecikti strese girdim. Sezaryan olmuştum. Doğumdan sonra ne zaman düzelir adetim?
Feyzosumunannesi Tazeanne109 benim bebeğim 8 buçuk aylık 4 buçuk aylıkken ilk oldum ve çok düzensiz ilerliyoruz sürekli korkuyorum hamile miyim diye
Shnfidan1 Tazeanne109 Lütfen bana da yardımcı olun 2 ay 20 gün önce doğum yaptım kırkım çıktığı gibi adet oldum 9 gun sürdü çıktım 2 3 gün sonra tekrar lekelenme kan gördüm doktora gittim bana cerazete verdi adetten sonra kullandım meğer yanlış kullanmışım 10 gün kullanmıştım adet olmamıştım sonra 20 gün sonra tekrar adet oldum bu normal mi bir yandan çok korkuyorum da emziriyorum ama arada mama da veriyorum lütfen yardım.
Lykiavvv Melis2015 bende ya 8 ay oldu ve sanki hiç olmayacakmışım gibime geliyor artık olmak istiyorum 🤔
Tazeanne109 Feyzosumunannesi Kumrununtanesi 3310umbozuk bozuk"#p24428297 Normal yani o zaman yaa sabır diyip beklicem Yarın 6 oluyor gidip kan mı versem acaba
Elisaamm1612 Tazeanne109 ay bende 40 ık bitti hemen adet oldum 47. Günüm hala lekelenme var yoruldum 9 ay olmadım şimdi birikmiş geldi :( ne zaman bitecekkkk
Tazeanne109 Elisaamm1612 kimisi olmuyor kimisi fazla oluyor işte biter inşaallah çabucak ama lohusalığın peşine adeti nasıl ayırt ettin ki canım
Melikeeerabia Tazeanne109 15 aydır adet olmuyorum adet söktürücü aldım 5 gün kullan 10 gün içinde olursun dedi doktor 9. Günüm hayla olmadım,😔😔
Tazeanne109 Melikeeerabia inşaallah tüm bekleyenler olur canım Soğan suyu içsen rahimi temizleyip boşaltıyomuş yaa belki adete de etkisi olur Ben de hamileysem diye korkuyorum soğan suyu içerim düşük olursa kendimi suçladrım diye içmiyorum
Elisaamm1612 Tazeanne109 10 gündür lekeli geliyordu kahverengi artık günlük ped takıyodum birde koku falan yoktu ama 40ımın olduğu gün kasık sancım oldu sonraki günde kasıklarım adet sancısı gibi vurdu ardına baya kanamam oldu gece pedine döndüm ve 6 gündürde regl gibiyim şimdi yine regl son günü gibi. Annemin demesine göre 40 başı olmuşum adet gibi olurmuş ama bitmiyor çok yoruldum