merkurkedisi_ 66 aydan önce siz istesenizde almazlar..ayrıca evet 5 yaşında zar zorda olsa okuma yazma öğrenir ama iş soyut düşünmeye başladığında olay sarpasarıyor..benim yeğenim okul yaşı 66 aya düşen ilk sene çocuğu..ablam da tabi o dönem verdi ve işin içine matematik dersi ve problemler girince cocuk asla başarılı olamadı..öğretmeni hep “1 sene geriden geliyor “ derdi..benim de çocuklarımın okul öncesi 3 sene kreş hayatı oldu..oğlum Nisan doğumlu çok daha iyiyken kızım temmuz doğumlu daha da zorlandı..hele aralık doğumlu geç başlayan bir çocuk biliyorum tüm sınıftan iyi çünkü daha büyük daha iyi kavrıyor falan filan böyle uzar gider..acele etmeyin derim kısa ve net!