merkurkedisi_ Arkadaslar kızım zaten 2,5 senedir kreşe gidiyor olucak daha yaşı var ama merakımdan soruyorum. 5 yaşında ilkokula başlayan tanıdıgım var. 5 yaş çocuğu ilkokula başlayan varmı?
LilyaBn merkurkedisi_ sanki erken gibi geldi bana. Daha oyun çocuğu biraz daha bekleseniz dahamı iyi olur acaba?
Ecemilay merkurkedisi_ canım haberin var mı bilmiyorum ama 2022 aralıkta zorunlu oldu okula başlama yaşı 5 e indi mecbur vereceksin
Canparem35 merkurkedisi_ cok erken 71 aylıkken basladi kizim 1. Sınıfa ama sinifta hic yasiti yok resmen herkes gec göndermiş kocaman cocuklar var kizim ezilmedi ama gec gondermekde fayda var cocuk daha iyi kavriyor
aytiii merkurkedisi_ 62 ay çok erken. İlkokul anasinifi gibi değil çocuğa çok sayıda akademik sorumluluk yüklüyor. 5 yas çocuğu henüz oyun çocuğu yaşıtları arasında başarısız olması ezilmesine ve ozguveninjn düşmesine sebep olabilir. Çocuğun tüm hayatını etkileyecek bir karar iyi düşünüp doğru karar vermek gerekiyor.
merkurkedisi_ LilyaBn zaten 2,5 yasında suan ilerisi için merak ettiğim için sordum zamanı gelince tekrar bakıcaz 🥰🙏🏻
merkurkedisi_ Ecemilay bilmiyordum bunu hiç internette farklı yazıyor. Öyleyse tam istedigim gibi olur😄
merkurkedisi_ aytiii benim yeğenimde kızım gibi 2,5 yıl kreşe gitti. Anaokulu öğretmeni 1 sene daha gelmesin demis ilkokula baslayabilir dedigi icin baslatmıslar ilkokula. Bizimki de hazır olursa vermeyi düsünüyorum yoksa o ışığı görmezsem vermem tabi
merkurkedisi_ Aysegul93 zaten 2,5 yıllık bi kreş hayatı olucak hazır olucak gibime geliyor ama duruma göre tabi ozaman gelince
merkurkedisi_ Ecemilay giden varsa demekki verilebiliyor bunu öğrenmek istemiştim cok sagolun 🥰🙏🏻 yoksa nette 69 ay yazıyor
Selin1234 merkurkedisi_ aslında küçük zorlanır çocuk ama geçenlerde haberlerde duydum artık ilk okul yasi 5 e düşecek mis ve zorunlu olacak mis
merkurkedisi_ Selin1234 2,5 yıllık bi kreş hayatı olucak hazır olur diye düsünüyorum ama bakalım ozaman ki duruma göre yine tabi
merkurkedisi_ PatronBebek evet bunu gördüm ama 5 yasında giden de var okul müdürünün insiyatifine de baglıdır belki diye sormak istedim
Aysegul93 merkurkedisi_ işte kreş ve ilkokulun amacı biraz farklı çünkü artık akademik eğitime geçiliyorya yoksa sosyallik sizden uzak kalma konusunda zorluk yaşamaz
PatronBebek merkurkedisi_ yok ben sizin için göndermedim. Birisi 5 yaşında mecbur gidecek dedi de. Mecburi yaş 6 diye gönderdim
Ecemilay merkurkedisi_ evet bizimki okuma yazma erken öğrendi biz küçük yaşta yabancı dilde öğrettik okula başlatın dediler
Selin1234 merkurkedisi_ benim kızımın sınıfında 5 yaşında olan çocuklar vat ailesi istemiz yazı verip kayıt ettirmiş
merkurkedisi_ Ecemilay bizimki de öyle olucak inşallah oyüzden uzun süre kreşte devam etmesini istemem. Sagolun dönüsünüz icin 🙏🏻