Melisuzunoglu benim bebeğim de bugün 2 ay 14 günlük oldu ve aynı şeyi yaşıyoruz yaklaşık 3-4 gündür sanırım böyle şeyler olabiliyor. gözü tamamen açık ve huysuzsa asla kabul etmiyor emziği veriyorum alıyor ama memeyi istemiyor kucağıma alıp ayağa kalkıyorum sakinleştiriyorum eşim pusete koyup sallıyor onda sakinleşiyor susunca hemen kucağıma veriyor o şekilde emziriyorum bide gözleri kapalı daha güzel emiyor ilk doğduğunda da memede uyuyordu sanırım ondan alışkanlık oldu ve şimdi 2. ay atağı mı ne varmıs eskiden bilmezdik tabi bunları 🤷🏻♀️ artık yavaş yavaş alışacağız hepimiz geçiyoruz bu yollardan yani sakin olun stres yapmayın gelip geçici şeyler bunlar inşallah 🙏🏻❤️