Kizlar oglum uygulamaya gore 2 ay 8 gunluk simdi hesaplama dogdugun gunden bir aylik olana kadar bir aylik olarak mi geciyor yani oglum suan 2 ayini bitirdi 3. Ayin icinde mi oluyor sundan soruyorum 2 gundur meme reddi yasiyoruz yani gece uyurken emiyor sorun yok ama gunduzleri almiyor agliyo kafasini ceviriyo cirpiniyo emzirmeye calistigimda degisik pozisyonlarda deniyorum cok nadir aliyor dun aksam banyoya girdik beraber ten tene temas olsun diye banyoda emdi guzelce gecede iki kere uyandi emzirdim emdi gunduz cok zor oluyo kesinlikle istemiyo emzik kullaniyoruz onu aliyor memeyi almiyor emzikten dolayi mi acaba yoksa bu 3. Ve 4. Aylarda meme reddi oluyormus o sebepten mi acaba gerci 3. Ayda sayiliyormuyuz onu da bilmiyorum bi akil fikir biseyler diyin psikolojikman bitik haldeyim oglum beni sevmiyo sorun bende ona bakamiyorum psikolojisine girdim sutumde mi sorun var acaba diye dusunuyorum baktim tadi normal gecici bir surec mi biseyler diyin nolur ?