-erCansu- 2 telerlekli şekilde baya prof kullanıyor sürüşü çok iyi,başka cocukların scooterlarına bindiğinde beğenmiyo bunlar güzel gitmiyo diyo😂ama tüm çocuklar da kızımınkini görünce parkta falan hep istiyorlar😬Almayı düşünen herkese öneriyorum kesinlikle.