pennylane canım benim kızımda 6 aylıkken başladı eve kim gelse çığlık kıyamet kendi ailemi gördüğünde falan kıyamet kopardı hatta bigün gördüğü an etini koparırcasına ağladı dışarıya çıkardık arabayla gezdirdk öyle sustu . Özellikle erkeklere karşı aşırı ağlardı biyere gitmek istemezdim bana birisi gelse durmazdı o odada ağlamaktan helak olurdu , hatta bi kaç kez kv gönderdik üst katımızda oturuyorlar. Devamlı toplum içine soktum şimdi 16 aylık alıştı , ama pek kimseye gitmiyor özellikle yabancı erkeklere hiç gitmez