pennylane benim kızım da 6 aylık dediğin gibi yabancilamayi öğrendi ama aşırı tepkiyi hiç görmediği insanlar , alismadan kucağına alırsa veriyor . Ya da aç ve uykusuz bı şekilde oraya gidersek onların hoş geldin seramonisi oluyor kucağa alma öpme falan o zaman yapıyor. Yeğenim de özellikle annesinin sevmediği bı yakinimiz vardı oraya gidince aynısını yapardı başka kimseye yapmazdı . Önce kucaginizda kalsın bi süre evi ve insanları inceler . O alismadan kucaginizdan bırakırsanız korktuğu için tepki verir. Yavaş yavaş alıştirin ☺️