Buseniizz bilemedim inanki canim, benimde ilk dogumumda aşırı çok dikişim vardı ama her gün duş aldım ve 10.gun kontrole gittiğimde çok iyi bakmışsın kendine dikişlerin çogu düşmüş bile dedi.. banyo olmadan temiz tutmak mümkün değil yani sadece WC sonrasi temizlikle diyeyim.. en iyisi ılık duş