Buseniizz Merhaba doğum yapalı 3 gün oluyor dikişlerim var acıtıyor doktora ilk gün sordum banyo yapma dedi 1 hafta sonra kontrolüne gideceğim ama anlamadım 1 hafta hiç mi banyo yapmayacağım baticonla temizliyorum sürekli altımı da temiz tutuyorum ama rahatsız oluyorum bilgisi olan yazabilir mi sizler ne yaptınız
Xxcns Buseniizz Bn 2 gün sonra banyo yapmıştım ayakta . Ama sizi şeklinde 1 hafta boyunca hep ağrıdı sonra geçti yavaş yavaş
Cigdem2689 Buseniizz neden banyo yapma dediki şaşırdım acikcasi.. insan bir hafta hele bide lohusayken acayip rahatsız olur ,bence kısa bı duş al banyo sonrası hemen kurula batikon yap gerekirse sackurutma makinesiyle kurut ,temiz tutunca bişey olmuyor Allah’ın izniyle.. çok mu dikisiniz var .. sağlıkla büyütün inşallah hayırlı olsun bebeğiniz
LaMamaDellaCicala Buseniizz baba doktor bir gun sonra banyo yapabilirsin dedi ben hastahanedeydim ikinci gun yikandim dogumdan sonra😳kokar insan
sarmaliklahana Buseniizz ben hastanede 2 gece yattım. 3. Gün evde ayakta yıkandım. Bana batikon falan hiç bişey verilmemişti.dikişler kurudulöa diken gibi batıyordu hergün öğleden sonra duşa girdim 1 ay boyunca ama hep ayakta olacak sekilde. 28.gün kontrole gittim dikişleirm düşmüş ve herşey normale dönmüştü.
Buseniizz Xxcns ya bende yapmak istiyorum çok rahatsız oluyorum saçımı felan yıkadım ama o bölge daha rahatsız edici
Buseniizz Cigdem2689 çok dikiş attı. Duş alacaksan da vajinal bölgen ıslanmasın kuru ve temiz tut dedi ama yıkamadan nasıl temiz tutacağım orasını anlamadım çok rahatsız edici
AlinaEmreHan1 Buseniizz Allah Allah Benim doktorum tam tersi sık- sık yıka ki çabuk iyileşsin , kokmasın , temiz tut demişti. 6dikişim vardı. Doğum yaptığımda hemen duş almıştım hastanede🙄
Cigdem2689 Buseniizz bilemedim inanki canim, benimde ilk dogumumda aşırı çok dikişim vardı ama her gün duş aldım ve 10.gun kontrole gittiğimde çok iyi bakmışsın kendine dikişlerin çogu düşmüş bile dedi.. banyo olmadan temiz tutmak mümkün değil yani sadece WC sonrasi temizlikle diyeyim.. en iyisi ılık duş
Buseniizz LaMamaDellaCicala ee tabi kokar insan valla bilmiyorum yıkanmak istiyorum ama giremedim duşa 3 gün oldu
Elisa- Buseniizz bende bir gün sonra duş almıştım sorun görmemişti, çok mu dikişin var acaba ondan mı öyle dedi doktorun, kuzum bacaklarımı yıka , birde böyle eğil üst bölgeni altına, altına havlu sar su gelmesin , en kötü öyle al duşunu
LaMamaDellaCicala Buseniizz gir ama ayakta dus al bana oyle yaptirdilar kurulama isini iyi yap ama banyodan sonra
limoncicegimFO Buseniizz 10.gun oldu doğum yapalı 1.gun hastanede doğum yapınca su değmeyecek bugün dedi. 1 gün hastanede kaldığım sürede su degdirmedim hastaneden çıkınca doktorum banyo yapabilirsin dedi eve geldim banyomu yaptım doktorum sadece ıslak kalmasın dedi saç kurutma makinası ile kurut dedi banyo sonrası kurutuyor um. Her tuvalet sonrası da baticonla temizliyorum enfeksiyon kapmasin diye. Doğum dan sonra ise 8.gun kontrole gittim sorun yok dedi doktor… 40 bitince tekrar kontrole çağırdı bakalim
Buseniizz limoncicegimFO bana su değmesin banyo yapma felan dedi hastaneden geldim saçımı felan yıkadım daha bekliyorum tiksinmeye başladım
-Cedric Buseniizz bende doğumdan sonraki gün eve gelince duş aldım dikiş bölgeme şampuanla su tuttum . Doktorumun dediği gibi. Hem mikrop kapmasın diye hemde su dikişi rahatlatıyor demişti. Üstelik batikon filan da kullanmadım . Duş sonrası tampon hareketlerle hafifçe suyunu alın cildiniz kuruyunca da giyinin . Bir hafta çok zorlanmıştım ağrıdan çok şükür Ağrı’da geçti sonradan.
Merve_ada71 Buseniizz ben her gu. Duş almıştım açıkçası her gün su ile temizlemiştim duş hakkina uyarmamisti
limoncicegimFO Buseniizz benim doktorum ertesi gün yikwnabilirsin demişti size neden öyle demiş anlamadım vücudun rahatlıyor banyoya girince halbuki