Emineec Ben yanımda yatırıyorum ama malesef yani 2. Günü oldu bugün. Halimi gördeniz perişanım ölmedim sürünüyorum resmen🥺 Kendide öyle uykusu var gözler kıpkırmızı 30dk bi uyanıyor ya. Sabahı sabah ediyoruz Eşimde bende . Herşeye ağlıyo mız mız. Açmı diye mama aldım