İlk zamanlar bu konuda berbattim asla konusmazdim, konuşkan Bi insan degilim 😅 doktorum bu cocukla sürekli konuş dediğinden beri evde sürekli konuşur haldeyim🥲
Zeka kartlarını gösterip oralardan yürüyorum genelde😂 mesela kartta güneş var, yaz gelecek ,sen 6 aylık olacaksın,kedi sevecegiz, hatta mamalar yemeye başlayacaksın diye diye bir süre sonra otomatik üretmeye basliyorsunuz😂
Ağladığında geldim diyorum ,kucağıma aldığımda gunaydin annecim ,emzirirken afiyet olsun vsvs aklınıza ne gelirse o an.
Meşguliyetinizi anlatın,kucağımda kahve yaparken, şimdi kahve yapıyorum, suyunu koydum, makineyi aldım vs
Saati söylüyorum, eşyaları, sayıyorum, renk söylüyorum.
Bugün şu bu gelecek,anneanne böyle böyle dedi ,bak saat 7 baba geliyo şimdi vsvs
Gün içinde ne var ne yoksa söylüyorum kısaca 😅😅
Hiçbir şey bulamazsanız şarkı açın, şarkı söyleyin ona ,ileride gezeceginizi tozacaginizi anlatin ,camdan bakın dışarıdaki nesneleri söyleyin 🥰