zarifbirhanim NuruKelam Bizimde bir akrabanın düğünü var. Annem düğüne elbise sozu vermistı, bende de abiye var. Onun yerine hep giyeceğim bisey alayım dedim. Yoksa su an cebimde sakiz alacak param yok 😀😀
NuruKelam zarifbirhanim Anneler iyi ki varlar 😂 Bu elbise çok şık istediğiniz gibi de değerlendirebilirsiniz. Şimdiden hayırlı olsun her ne alacaksanız. 💜