joyfulmom zarifbirhanim esmerseniz eğer açık ton açık tenliyseniz koyu güzel olur diye düşündüm 😊 Ama bu fiyata biraz yüksek sanki daha güzel elbiseler var
whitechocolatemochaa zarifbirhanim elbiseyi pek beğenemedim bu fiyata özellikle ama illa olucaksa koyu bence yazın giyilecekse açık daha iyi tabi
zarifbirhanim whitechocolatemochaa Benimde hoşuma gitti aslında değişik seyleri seviyorum, tesekkur ederim 😊
zarifbirhanim joyfulmom ara tondayim 🤦♀️ maalesef fiyat biraz yüksek ama annem alacak o yüzden fiyatına dikkat etmedim. Hic kot yok değişiklik olsun istedim 😊
zarifbirhanim Deletedmom_62 kumasi çok sert, kalın durmuyor ince sanırım. Yaz kış kullanılabilir diye düşünüyorum
Aysegullllho Ben ilk rengi sevdim yazın canlı duracaktır rengi kombinler daha güzel durur diye düşünüyorum
zarifbirhanim Aysegullllho Genelde beyaz spor ayakkabı tarzı giyiyorum. Elbiseyi sporlastirirsam hoş olacağını düşünüyorum ama iki rengide beğendim cok kararsizim 🤦♀️