Artemiss_ bebeğimin 40’ı çıktı çok şükür. En başından beri gündüzleri en geç 2 saate 1 gece de 3 saate 1 emzirdim. Ben ne kadar alarm kursam da kendi düzenini oluşturduğu için acıkınca kıyamet koparcasına uyanıyor sesini duymama gibi bir şansım yok. Kuş uykusu deniyor ya zaten huzursuzluktan ilk zamanlar çok derin uykuya dalamayacağın için alarmı mutlaka duyarsın ama ne olursa olsun Dinlenmen, hele ki gece uyurken salgılaman gereken hormonlar, bebeğine daha sağlıklı bir anne olmak için uyuman gerekiyor. Korkma hiç bir şey olmuyor. Senin yaşadığın her stresi hissediyor o. Uykusuzlukla birlikte maalesef çok olumsuz eklentiler geliyor annelere o zaman işte her şey çok daha zorlaşıyor. O yüzden önce sen dinleneceksin iyi olacaksın, sonrasında bebeğin zaten iyi olacak 🥰