Kızlar yenidoğan bebeğinize gece nasıl bir düzen oluşturdunuz? Nasıl bakıyorsunuz? Ben bütün gece uyumuyorum ayakta durmaya çalışıyorum bebek uyurken bir şeylerle ilgileniyorum ki uyandığında rahatça duyayım diye. Uyurken duymam kalkamam diye korkuyorum bide yatıp uzun süre kalkmam diye cok korkuyorum mesela 12-1 de uyuyakalsam 4-5 saat uyusam falan. Ne bileyim korkuyorum siz nasıl yapıyorsunuz nasıl uyanıyorsunuz bu yenidoğan sürecine nasıl adapte oldunuz ne olur önerilerinizi yazın