Aenia YARFUR Sizin de zor olmus 😔 gerçi sanci hissetmemissiniz , iyi ki sezeryan olmuşsunuz o zaman 😁
YARFUR Aenia diyorum ya alttan muaine dışında hersey çok güzeldi pozitif diyebilirim doğum hikayemi 😊😊
2prnses1prens YARFUR aynıydı dpgdugunda sonra açılmştı mavi gibi şimdi kenarları mavi gibi ortada kahverengi çizgiler var gibi yeşil giyince yeşil mavi giyince mavi oluyor çözemedik daha rengini 5 aylık😅😅