Aasss Cansucan20 doğum anında bi sıkıntı olmadı 2 günlükken 2 gün yoğun bakımda kaldık susuz kalmış vücudu diye sizin titremeleriniz tutunca geçiyor muydu yoksa devam ediyor muydu acaba ?
Cansucan20 Aasss geçiyordu. Zaten anlık oluyordu ellerini kollarını bir anda açıyordu. Bazen kolunu titretiyordu. Bazen ayağını. Ama tutunca geçiyordu.
Ello Aasss mr eeg temiz çıktı hep sonra daha kapsamlo bi hastaneye götürdük epilepsi değil dediler. Göz kayması vardı. Şimdi tamamen geçti