Aasss Çok ileri tarihe sıra veriliyor diye biliyorum birde eegnin raporu geç çıkıyor. Oğlum 9 günlükken yoğun bakıma girdi, şehir hastanesine sevk etmişlerdi doktorumun arkadaşı olduğu için bekletmediler ama doktorum ayarlamaya çalışacağım yoksa çok ileri tarihe veriyorlar özellerde çok pahalı demişti ki her özel hastanede de çekilmiyor. Arkadaşı olduğu içinde eeg çekildi gibi rapor çıkarmıştı. Ama rapor da uzun sürede çıkıyor diye biliyorum öyle demişti doktorumuz