Gul_2890 Kızım yaklaşık 3 buçuk yaşında oğlum 2 aylık . Evet zorlandığım zamanlar oluyo ama eşim sağolsun imdadıma yetişiyo . Hamileyken hep kızıma anlattım olacakları o yüzden oğlum naparsa yapsın kızım hep ‘ o bebek bende bebektim kardeşimde benim gibi büyüycek ’ diyo . Eşimle sırayla uyutuyoruz mesela çocukları ya da kızım o an hangimizin onu uyutmasını istediyse . İkisi aynı anda ağlayınca önce bi panik oluyorum derin bi nefes alıp geçecek diyorum . Hele aynı anda uyudularsa benden mutlusu yok .😂