4yas kız 1yaa oğlum var,eşim vardiyali calisiyor gurbette tek başıma bakıyorum çocuklarıma.. bu yıl kadar hiç yipranmadim sanırım ,kızım kreşe gittiği için sürekli bı hastalık döngüsundeyiz ama iyi oldukları zamanlar çok şükür çok iyiler hatta oğlum daha fena 😊 kızım kardeşi doğdu doğalı neredeyse hiç kıskançlık yapmadı,olduysa da çevre yüzünden oldu çünkü ilgileri küçükte olunca kızımda kendini göstermeye çalıştı.. şimdilerde ikisi de herşeyin farkında olunca herşey çok güzel,ablamiz kresten gelince koşarak sarılıyor,o yokken çok sıkılıyor ,birlikte oyun oynayabiliyorlar ,ablamiz sayesinde kalem tutmayı diş fircalamayi şimdiden öğrendi ,tek zorluğu benim için hastalık dönemleri çok uykusuz kalıyorum 2yil içinde bunlar da geçecek diye ümit ediyorum