ozgeolmez25 canım ben yaklaşık beş sene önce aldırdım ama et beni değildi benimki hani deri de güneşten olan varya hem de tam yanağının altındaydı o zaman lazerle yakma çok meşhur değildi plastik cerrahi almıştı hiç iz kalmadı teramisin ve yeşil elma kabuğu sürdüm sürekli ondan da olabilir 🌺