ozgeolmez25 Kızlar yüzümde iki tane ben var aldırmak istiyorum ama cerrahi alinmasi gerekiyor cerrahi ben aldıran var mı çok iz kalıyor mu yüzde o yüzden biraz karasizim
Olimbonii ozgeolmez25 Teyzem aldirdi yuzundeki beni iz kalmiyo farkedilmiyo ama aldirdiktan sonra çok sıkıntı cekti iltihaplandi şişti yüzü suan tedavi oldumu hic bilmiyorum
defmommy ozgeolmez25 nasıl ki ben canım sende ki bende de çok ben var 3 tanesini güzellik merkezinde yaktırdım biri geri çıktı bi tane de büyük var ona cesaret edemedim
K_efem ozgeolmez25 boynumda ufak olan beni aldırmıştım.Çok dikkatli bakınca Küçük bir çizgi gibi belli oluyor .Yüzümdeki biraz büyük olduğu için cesaret edememiştim.Çünkü Benin büyüklüğüne göre iz kalıyordu
ozgeolmez25 defmommy çok büyük değil normal ama doktor cerrahi alınması gerek dedi yaktirinca geri çıkıyormuş evet o yüzden ona da cesaret edemedim
ozgeolmez25 K_efem çok büyük değil ama yüz de olunca düşünmeden edemiyor insan iz ffazla kalır mı diye
ozgeolmez25 Teemo07 benim mercimekten küçük ama yüzümün tam orta yerlerinde olduğu için rahatsız oluyorum artık
Muhends_anne Kardeşimin alnında vardı aldırdı biz ben sanıyorduk meğerse kistmiş doktor ona göre dikiş atmış alın çizgisi içinde farkedilmesin diye yani iz kalabilir beninizin köküne ve dikiş sayısına bağlı
Teemo07 ozgeolmez25 lazer yöntemini deneyebilirsiniz. Bir kaç arkadasım da lazerle aldırdı, suan minicik bir iz var o da düzenli krem kullanımıyla geçer dediler. Bir araştırın isterseniz. 3 tane aldırdı yüzünden.
Sena1- ozgeolmez25 dudağımın kenarında vardı biraz büyük çaplıydı aldırdım iyi ki aldırmışım 4 civarı dikişim vardı özelde aldırdım dikişleri mükemmel atmıştı doktorum dikişler düştükten sonra krem vermişti onu kullanmıştım dikkatli bakmayınca belli de olmuyor 😊
Yagmur1c ozgeolmez25 benimde burnumun yanında et beni var büyük rahatsız oluyorum aldırmak istiyorum bir türlü yaptıramadım yüzümde daha var da et beni sıkıntı diğerleri lazerle yakılabilir de
Busranehirmila Yagmur1c aynısı bende de var tam burnumun yanında nasıl aldırılıyor acaba ben de araştırcam bunu
Yagmur1c Busranehirmila araştırınca bana da bilgi verir misin oturduğum konumda plastik cerrahi yok gidip konuşamıyorum da devlet hastanesi yapıyor mu bilmiyorum da
defmommy Sena1- teşekkür ederim yanıtınız için peki önceden kücüktü sonradan mu büyüdü yani büyümeye devam mı ediyordu