sebbel Kuzeymiram denedim ama ortalığı koparıyo tam kanmadan asla bırakmıyo memeyi yemeği ittiriyo eline versem fırlatıp atıyo
Elfbsra sebbel ben kan değerlerine baktırmadan şurup versem bi sıkıntı çıkar mı acaba dr a söyledim mesajda aşırı iştahsız diye bu şurubun adını verdi tahlil falan yapmadan
sebbel Elfbsra hiç bilmiyorum ama alerji yaptı bizde döküntü oldu bıraktık şurubu verirseniz de vücudunu sürekli kontrol edin
mihra123 Elfbsra Verdiniz mi bebeğinize istahını açtı mı benim bebegimde iştahsız tahlil yapmadan versem sorun olur mu tahlillerini yapmıştım iyi çıkmıştı 1 yasinda
Elfbsra mihra123 ben kullandım bizde işe yaramadı başka şeylerde denedim yine olmadı dr dedi genetik olabilir yemiyor yani