Hsrtt aselliyam23 bazı yeri tünel bazı yeri kahverengi içi sert sivilce gibi. kafasida minik minik yara.Benimkisi ise full tünel olarak ilerliyor hep özellikle göğsümde
Hsrtt aselliyam23 umarım geçer. Benim cildimi yaktı kullandığımız karışım uyuzdan daha çok kaşınıyorum şu an.
aselliyam23 Hsrtt normalmis krem sonrası kaşıntı uzun süre devam edermis bu uyuz olduğu anlamına gelmiyor demişti doktorumuz
Hsrtt aselliyam23 umarım öyledir günde on kere ayna karşısına geçip sürekli bakıyorum tünel varmı diye kafayı yedim iyice. Bir yerim kasininca hemen bakıyorum. Acaba bı tur daha ilaclansak mi garantilemek için bilemedim
aselliyam23 Hsrtt bende öyle düşündüm ama guvenemedim açıkçası çok kötü kokuyor karışım ve bebeğim aşırı rahatsız oluyor 🥺
Hsrtt aselliyam23 bize hazırlanan karışım kokusuzdu. Farklı karışımlar kullandık sanırım. Eski doktormus bize ilacı hazırlayan eczacı. Şimdilik bı sıkıntı yok gibi beklemedeyim bakalim
Zeyno123 aselliyam23 siz hangi karışımı kullandınız eczaneler kükürtlü vazelin yapıyorlar bide benzin bonziak diye bı karışım var onları kullandık bizde sonuç 0
aselliyam23 Zeyno123 yani ismini bilmyrm şuan ama wilkinson pomadi biliysnz kokusu onun gibiydi kremsi toz falan birakmiyordu 15 gün oldu kullanali 1 kez kullandık beklemedeyz