Kızlar iki gündür bebegimde özellikle geceleri kaşıntı var elleri ve ayaklarında sanırım uyuz oldu yani nerden nasıl geldi bilmyrm artık çok yoruldum ya bide alerjisi var çoklu besin qyni durumu yaşayan varmı dotkora götürüp hangi kremi verdi lütfen bilgi verirmsnz ilerlemeden hafta sonuna giriyoruz bide yayilmasindan korkuyrm🥺