Benim dört ayaklı kızım 12 yaşında, 2 ayaklı kızım 1,5 yaşında. Sibirya kurdum var 12 yıldır birlikteyiz. Eğer gerçekten hayvanları seviyorsanız sahiplenin derim. Köpek ve bebeğin videolarda gördüğümüz o kısacık sevimli halleri dışında diğer arkadaşların bahsetmediği zorluklardan bahsetmek istiyorum çünkü her şey o videolar gibi toz pembe değil. Bir hayvanı sahiplenip daha sonra bakamıyoruz diye bırakmanızı hiç istemem. Şöyle ki yavruyken aldığınız köpek annesinden ayrıldığı için geceleri ağlayacak yanınızda yatmak isteyecek, ilk 5-6 ay kasları gelişmediği için çişini kakasını tutamayacak her yere yapacak, süt dişlerini dökeceği için ana dişleri çıkana kadar evinizde terlik ayakkabı koltuk artık aklınıza ne gelirse dişlerini kaşımak için parçalayacak, yıllık ve aylık yaptırmanız gereken aşıları olacak, yazın tatillere gidiyorsanız güvenli bir yer ya da köpek oteli masrafınız olacak. Bunların dışında şu an benim kızım çok yaşlı ve insanlar gibi yaşlılığında da hastalıkları başlıyor bu da ekstra masraf demek. Kızım/köpeğim 1 yıl önce bel fıtığından sebep felç oldu yaşından dolayı ameliyat yapılamadı ve 10 ay boyunca fizik tedavi gördü. şu an durumu daha iyi en azından az da olsa artık yürüyebiliyor. Bu süreçte ne kadar manevi ve maddi yorulduğumu anlatmama gerek yok sanırım. Ha şöyle de bir gerçek var çok fazla sevdiğim için bunlar bana yük olmuyor onun canı sağolsun yeter ki iyi olsun benimle ve bebeğimle birlikte çok daha uzun yıllar yaşasın daha bir şey istemem. Artılarını zaten paylaşan çok arkadaş olacaktır gerçekten hayvanseverim diyorsanız dediklerimi gözardı etmeyin.