Benim 3 yaşında oğlum biewer yorkie cinsi. Bebeğim 10 aylık şuanda ve ilk günden beri dip dibeler bebeğimin ağzını yüzünü yalar. Bağışıklığı inanılmaz güçlü bugüne kadar hiç hastalık görmedik ve bunu doktorum da dahil köpeğimize bağlıyoruz 😂 çişini eve yapıyor bu yıkanabilir çiş pedleri var o koku yapmıyor günlük değiştiriyorum yıkamaya atıyorum. Ve öyle elimde rulolarla süpürgeyle dolaşmıyorum sürekli. Günlük silip süpürme yapıyorum evi havalandırıyorum, bebeğimin burnunu sürekli yıkıyorum günde 2 kez. Birlikte çok mutlular ama bizim avantajımız bebeğim doğduğunda köpeğim 2 buçuk yaşındaydıve çiş eğitimi vardı. Sizi zorlayacak olan o. Çok sabır gerektiriyor. Mutlaka çit almanızı öneririm çişini öğrenene kadar evi gezmesini önermiyor köpek eğiticileri. Birde aşılarını parazitlerini taramasını bakımını aksatmamanız gerekir. Sabırlıyım diyorsanız bir evlat daha edinmek harika olacaktır