queen_mom NoOne bunu duymak ne güzel 4. Ay atağı ilk kez daha rahat diyeni duydum.umarim bizimde rahat geçer. 2. Ay baya ağırdı çünkü. Saol canım benim. Dün geçti atağı 1 hafta sürdü. Şuan iyiyiz çok şükür