queen_mom 4. Aydaki atak haftasındayız en kötü hissettiğim 2. Ay atağıydı diyebilirim. 2 hafta boyunca gündüz uyku sıfır ve sürekli ağlıyordu. Bacım emziriyorsan melisa çayı iç hem seni hem çocuğu sakinleştirip uykusunu düzene bindiriyor. Bir hafta içinde etki eder. Şu anda atak haftasındayız ama o kadar sarsmıyor başedebiliyorum yani