prensveprensess_ yabancıların kullandığı bir yöntem var bebek öyle olduğu zaman son çare hastanede öyle açılıyormuş. Videosunu izledim çocukcağız bir rahatladı bir rahatladı hissedebiliyorsun. Çok fazla balgam attı. FizYolojik serum sıkıp broş açma şekliyle yaptı ama baya ağır bir yöntem 🤪