prensveprensess_ 6 aylık bebeğim nezle oldu doktor sadece burnunu temizle dedi fizyolojik serum ile temizliyorum aspire ediyorum buhar makinesinde buhar veriyorm ama hala çok dolu ağlıyor başka ne yapabilirim lütfen yardım edin
Annemm-123 prensveprensess_ çok tıkalıysa ilaçla geçer canım bizdede olmuştu antibiyotik kullandık bir hafta öyle geçti . Başka bi doktora götür bence .
arassmomss prensveprensess_ Başka bir doktora daha mutlaka görünün aynılarını yaşadık zırt pırt uyanıyordu emerken zorlanıyor rahatsız oluyordu hala öksürüğü var doktor alerji ilacı bir de Nebuluzator hava verdi bronşiolit olabilir dikkat edin ihmale gelmez çok geçmiş olsun
kbrsuzen24 prensveprensess_ aynı sorunu yaşadım tam 2 ay. Hiç birsey genizini açmadı. En son soğanı soyup ikiye böldüm yarısını bas ucuna altına peçete koyarak yastığına koydum baya yakınına. Sabah kalktım ki temizlenmişti. Bir kaç gün bırakmadım devam ettim. Oda soğan kokuyor ama ondan değerli değil. Hem böylece ilaç kullanmadım doğal yollarla açıldı. Mutlaka tavsiye ediyorum 2-3 gün alma dursun. Bak nasıl düzeliyor Allah’ın izniyle
Gulcekizim prensveprensess_ baby Vac ile aspire etmek baya iyi geliyormus . Bende aldım ama daha denemedim. İsterseniz araştırın . Yıkamayı da arka arkaya iki kez falan yapın isterseniz tam açıldığından emin olun
prensveprensess_ Emerken tıkanıyor hıkır hıkır sürekli birde aspiratörle çekme zararlı dedi ama çekmese yavrum nefes alamıyor nefesini tutup ağlıyor bu seferde çok çaresiz kaldım nasıl geçirebilirim bu nezleyi
Annemm-123 prensveprensess_ evet canım geçmiş olsun . Birde ben kızım uyurken odasına kaloriferin üstüne bi kaba vikis koydum üstünede kaynar su koydum . O orda hep durdu zaten nefes açıcı bi koku oluyor o gece çok rahat uyumuştu
prensveprensess_ arassmomss çok teşekkür ederim ısrarla rahatsız ediyorum doktoru diyorum çocuk çok zor nefes alıyor yok burnunu temizle diyor nasıl doktorlar ben anlamadım
prensveprensess_ kbrsuzen24 onuda deneyeyim Allah razı olsun ya valla oğlum iyi olsun da her gün koksun sorun değil
arassmomss prensveprensess_ Doktor var doktorcuk var işte ne yazık ki burun temizlemekle olmuyor ki ah İstanbuldaysanız eğer Esenler Avicenna Hastanesi tavsiyemdir dilerim en kısa zamanda şifa bulursunuz 🩷
kbrsuzen24 prensveprensess_ bizimde burnu açık genzi tikaliydi. Ne yaptılarsa açamadılar. Bu dediğim soğan ise yaradı. Nasıl bizim burnumuzu sızlayıp açıyorsa çocuğun da tertemiz ediyor. Hiç korkma yap. Hemde doğal zaten. Rahatlar.
prensveprensess_ arassmomss Amin inşallah Allah razı olsun kocaelideyim bir doğru düzgün doktor bulamadım
arassmomss prensveprensess_ Amin inşallah sizden de razı olsun doktorunu bulmak önemli zaten inşallah bulursunuz bir an önce
prensveprensess_ Gulcekizim şimdi söyledim eşime sipariş verdi inşallah komple temizler yavrum rahat nefes alır çok teşekkür ederim
Busra986532 prensveprensess_ emdikten sonra senin dizine karnı gelecek şekilde emdikten sonra ve fizyolojik serum verdikten sonra sırtına gaz çıkarır gibi vur ama avuç için değmeyecek şekilde biraz sert olsun balgam atsın
prensveprensess_ Busra986532 ya onu çok deniyorum ama o kadar yapışık bir balgamki çıkmıyor bu yüzden 2 ay önce bronşitten hastanede yattık tam 2 hafta hemde