berosunannesi üzme kendini canım benim.her bebeğin gelişimi farklıdır.benim ilk çocuğun erkek 49 cm 2.870 gram doğdu ve her ay 1.5-2 kilo alırdı emiyorken ama kızım az kilo alıyor ve boyu oğluma göre daha yavaş uzuyor.doktorumuza bunu söylediğimizde kız ve erkek bebek farklı büyür gelişir dedi.kız çocukları daha narindir dedi birde genetik faktörler oluyor demişti.ben zayıf ve minyon bi kadınım eşimde 1.75 boyunda iri bi adam ama gel gelelim çocuklarımın ikiside benim gibi narinler iri yarı değiller🤲