berosunannesi Kızım 2 ay 12 günlük dün doktor kontrolü vardı boyu 55 cm dedi ve biraz kısa dedi ne derece kısa anlamadım ve çok üzüldüm tabi önemli olan sağlık ama yine de annelik işte😔
Nehirveannesi berosunannesi bence kısa değil bebek 2 aylık bide benim kızım 10 aylık 77 cm boyu var gayet iyi diyo doktor
Tugceonrdml_ berosunannesi önemi olan doğum boyu anne babanın geni de etkiliyor benim bebeğim 8 aylık premature 42 cm doğdu şuan 55 cm 2.5 aylık
Uykusuzkoala berosunannesi bana da normal geldi boyu bebegim 51 cm dogdu 2. Ay da 60 cmmiş yani aynı uzamışlar 2 ayda biri 8 biri 9 ve gayet iyi bence zaten ilk 3 ay toplam 8 cm uzaması beklenir. Doktor doğum boyuna bakmadan mı yorum yaptı anlamadım gayet iyi 8 cm uzaması.
berosunannesi Emirmete ben 1.60 eşim 1.72 falan uzun değiliz ama doktorun simdiden bu uyarıyı vermesi normal mi
Sevim1711 Minyon da olabilir hiç üzülmeyin sıkıntılı bir kısalık olsaydı araştırma yapılırdı üzerinde
berosunannesi Nehirveannesi bilmiyorum doktor öyle dedi acıkcası moralim bozuldu halaları 1.50 falan ancadır çünkü sanırım o tarafa çekti
berosunannesi aslhan-07 aa benimki neden öyle dedi ya sinir oldum daha 2 aylık hemen kısa falan belli olur mu peki sizin kilonuz kaç
ppzeynep berosunannesi Bebeğiniz 47 cm doğmuş. Yani doğuma göre gayet iyi uzamış. Önemli olan gelişimi.
berosunannesi Tugceonrdml_ sizinki iyi ilerlemis masallah 🧿 benim bebis 38 haftalık doğdu 47 cm di suan 2 ay 13 günlük ve 55 cm doktor biraz kısa dedi anne baba tarafını sordu benim tarafım uzun yani abim falan 1.85 gerçi kız halaya çeker derler onlar 1.50 ancadır
aslhan-07 berosunannesi gayet normal bence hiç kafanıza takmayın benim bebelerim ikiz kızım 55cm oğlum 57 cm herşey çok güzel denildi kilosuda 5 🙏
Tugceonrdml_ berosunannesi benimde eşim 1.90 ondan aldığını düşünüyorum ben daha minyonum mesela büyük kızım 2 yaşına giricek oda yaşıtlarına göre geride boyu
berosunannesi aslhan-07 evet bizimki de 4760 gram kilo normal dedi boy icin öyle dedi ama internette bu aralıkları gösteriyor boy icin o yüzden takmayacağım😌
efeninannesi4207 berosunannesi ee benim oğlum da doğduğunda 45 cmydi 2 aylıkken de 47 olması lazım galiba. 4 aylıkennde 55 biz ölelim o zaman 😂. Babasına çekmiş bizimki o da minyon Küçük 😂