Kalbenbagli merhaba sizi çok iyi anlıyorum. Benim de kızım 3,5 aylık ve hiç ses yok ama çevremdekiler hatta 2 aylıklar bile aguluyor,çığlık atıyor. Şimdi bile sabırsızlanıyorum inşallah siz en koşa zamanda duyarsınız sesini. Peki 4-5 aylıkken de sessiz miydi?