Bebeğim 7 aylık ve kelimesi babıldaması yok. Artık gerçekten endişelenmeye başladım sadece ağlarken sesler çıkartıyor anlamsız gülerkende etkileşime geçmek için kiiii diye ses çıkarıyor. Oyun oynama kitap okuma konuşma sürekli konuşuyorum tv açmıyorum ben mi yetersiz kalıyorum sesli gülüyor kahkaha atıyor ama asla kelime yok 😞 çok üzülüyorum çığlık bile atsa razıydım sesini keşfetse ama oda yok Malesef varmı bizim gibi olup sonrasında konuşan.