Haberleri gördüğümden beridir anksiyetem tuttu.Zaten panik bozukluk tedavisi gördüm ama hala atlatamadım.15 gün kadar önce kızımı doktora götürdüm tonsilit tanısı kondu bu hafta tekrar kontrole götürdüm ciğerleri temiz dedi doktor çok şükür öksürüğü de kesildi ama düşünmekten aklımı oynatacağım ne test ne bişey yapmadı doktor antibiyotik gerekli değil kullanmayacağım dedi ya bişey okuduysa diye düşünmekten deliricem.Bu kadar haberin üstüne etraftan duyduğum hala test falan yapmıyormuş doktorlar bu nasıl sağlık devrimi bu nasıl rahatlık