Maviimm ama zaten hastalık sonrasında çıkıyor döküntüler. Ya da antibiyotik de yapmış olabilir döküntü. Bu bakterinin belirtileri normal bir soğuk algınlığı, grip gibi olduğu için genelde o şekilde zannedip test yapmiyormus doktorlar. Sıradan bir salgındir diye pek onemsemiyorlarmis sanırım. Aradan zaman geçmiş ben öyle bir şey olacağını zannetmiyorum ama sizin içiniz rahat etmez bence bı götürüp söyleyebilirsiniz doktora