merhabalar sağlıkla büyüsün yavrunuz …önemli olan hangi persentilde olduğu ve aynı persentilde devam edip etmediği ilk yıl için bir kademe persentil düşmesi normal kabul edilebiliyor…ama bence sabit bir doktor kontrolünde olmakta fayda var gerekirse endişenizi dile getirebilirsiniz gerekli görülürse endokrin takip ediyor boy için…