Merhaba, bebeginizin boyu alt sinirdan Ilerliyor. Suan icin sikinti yok fakat yinede takip edilmeli.
Bunun icin cocuk endrokrin bolumune gidin lutfen. Gerekli butun tetkikleri ve gelisim takibini yapiyorlar.( Bu bolun yesil alan. Once normal muayeneye gidip doktorunuzdan bu bolumu tanimlamasini rica etmelisiniz).